При онлайн запазване: Блокират депозита за хотел, резервация няма

Сигнали за блокирани пари по сметките на потребители, след като са направили опит да направят резервация на хотел или къща за гости през една от платформите, заваляха в социалните мрежи, предава в.  „Телеграф“.

Потребителите се оплакват, че са им блокирани сумите, които се внасят като депозит, но реално резервация няма.

От онлайн платформата коментираха, че проблем в тяхната система няма и ако не може да се плати за резервацията, потребителите трябва да се обърнат към банките.

От банките пък разблокират сумите в рамките на няколко дни, като при някои те надхвърлят 8 дни. Въпреки създадените неудобства обаче няма потребители, чиито пари не са били разблокирани и съответно могат да ги ползват, става ясно от коментари под публикации по темата.

Много от коментиращите се съмняват дали проблемът не е в определени банки, защото при опит с друга карта им се получава резервацията. Други пък смятат, че може да има укриване на данъци.

Те споделят, че при опит да направят онлайн резервация има отказ, но при обаждане в хотела им предлагат да отидат на място и да платят. Идеята е данните, които се предоставят от платформите за краткосрочно настаняване, да не отиват в данъчните власти.

В един от коментарите дори потребител споделя, че при опит за плащане с карта на резервация им е изписано, че е неуспешно, но пък сумата не излиза в банковата сметка. За да си запази настаняване, е намерил телефон на мястото и се разбрал с домакините директно.

От коментарите под публикацията за проблема е описано, че основно блокирани пари по резервации започват от средата на януари. Други споделиха, че са имали сходен казус с друга платформа, но там директно отказвали плащането, без да задържат сумите.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *